ارتباط با ما 02155406037

هاروستر نیشکر کیس سری AUSTOFT A8000

زمان مطالعه: 4 دقیقه عملکرد بالای هاروستر کیس (دروگر نیشکر) نتیجه ­ی ۵۰ سال تحقیق و توسعه و میلیون­ها دلار سرمایه ­گذاری در جهت ارائه راه حل­ های پیشرفته در این حوزه است. نوآوری­های تکنولوژیکی عرضه شده توسط هاروسترها نه تنها بهره ­وری و قابلیت اطمینان بالایی را ارائه می­دهند، بلکه به تولید مواد اولیه مطابق با نیاز صنعت ...

4 دقیقه
0 دیدگاه
مدیریت سایت
زمان مطالعه: 4 دقیقه

عملکرد بالای هاروستر کیس (دروگر نیشکر) نتیجه ­ی ۵۰ سال تحقیق و توسعه و میلیون­ها دلار سرمایه ­گذاری در جهت ارائه راه حل­ های پیشرفته در این حوزه است.

نوآوری­های تکنولوژیکی عرضه شده توسط هاروسترها نه تنها بهره ­وری و قابلیت اطمینان بالایی را ارائه می­دهند، بلکه به تولید مواد اولیه مطابق با نیاز صنعت نیز کمک می­کنند.

خدمات پس از فروش متکی به یک شبکه نمایندگی گسترده است که تحت قراردادهای نگهداری و پشتیبانی قطعات فعالیت می­کنند. یک مرکز آموزشی با واحدهای سیار برای تائید صلاحیت اپراتورها و مدیران در نظر گرفته شده و هم­چنین بزرگترین مرکز توزیع قطعات یدکی در آمریکای لاتین، در شهر Sorocaba / SP مستقر گردیده است.

شرکت کیس (کشاورزی) در محلی واقع شده که دارای پیشرفته­ ترین کشاورزی بوده و کارخانه­ های آن که در Piracicaba راه ­اندازی شده ­اند، محصولات این شرکت را به تمام قاره­ ها صادر می­کنند.

در سال ۲۰۰۸، شرکت کیس بخش کشاورزی تحویل دو هزارمین هاروستر خود را جشن گرفت.شرکت کشاورزی کیس متعهد به تکامل صنعت مرتبط با حوزه شکر و الکل در دنیاست.

گروه کشاورزی کیس بار دیگر با راه­ اندازی هاروسترهای نیشکر سری A8000 با بالاترین عملکرد، قابلیت اطمینان و بهره­ وری بر تقاضای بازار پیش­دستی کرد.

Austoft  سری کیس A8000 تمامی قابلیت­های هاروستر سری کیس A7000 را با ۲۵ سال سابقه درخشان، در خود گنجانده است به علاوه اینکه شرکت کشاورزی کیس یک پکیج تکنولوژیکی منحصر به فرد را نیز به آن اضافه نموده است:

موتور جدید، سیستم خنک کننده جدید، چاپر (خرد کننده) جدید، کابین جدید، Case IH AFS (سیستم­های پیشرفته کشاورزی) و بسیاری از پیشرفت­ها و نوآوری­ های دیگر.

 

موتور – گشتاور بالا و مصرف سوخت کم

موتور هاروستر کیس ایویکو
برای هاروستر کیس A8000 از موتور ایویکو CURSOR 9 استفاده شده است

آپشن­ های جدید موتور

عملکرد اثبات شده

هاروسترهای کیس Austoft سری A8000 تجهیز شده با موتورهای الکترونیکی، عملکرد بالا به همراه گشتاور زیاد و مصرف انرژی کمی را ارئه می­دهند.

موتور ایویکو C9 :

موتور ساخته شده توسط (FPT (Fiat Powertrain Technologies S.p.A  که موتورهای مورد نیاز کلیه کارخانه ­جات گروه فیات از جمله شرکت کشاورزی کیس را فراهم می­کند­، قبلاً سایر ماشین­ آلات کشاورزی را نیز با این موتور تجهیز نموده است.

سیستم خنک کننده جدید

ظرفیت خنک کنندگی بیشتر و توقف کمتر جهت تمیز کاری

سیستم خنک کننده جدید هاروستر کیس A8000 دارای یک رادیاتور (پکیج خنک کننده) است که شامل:

  1. رادیاتور خنک کننده، رادیاتور روغن هیدرولیک
  2. اینترکولر و کندانسور تهویه هوا است

این سیستم در قسمت فوقانی هاروستر کیس قرار داشته و بنابراین با ناخالصی­ های معدنی و گیاهی تماس کمتری دارد. علاوه بر این، سیستم فشار مثبتی را در جعبه موتور اعمال می­کند، بنابراین ورود آلاینده­ ها را به آن کاهش می­دهد. دسترسی بهتر موتور از دیگر عوامل قابل اهمیتی است که در این طراحی جدید اعمال گردیده است.

برای خنک کردن رادیاتورها، هوای ورودی از طریق یک صفحه عریض و ثابت عبور می­کند. برای اینکه صفحه ورودی هوا و هسته ­های رادیاتور همیشه از آلودگی­ ها پاک نگه داشته شوند، جهت فن به طور خودکار هر ۲۰ دقیقه یک بار معکوس می­شود.

در صورت افزایش دمای مایع خنک کننده موتور یا روغن هیدرولیک به هر دلیلی، اپراتور قادر است جهتِ چرخش فن را با استفاده از یک دکمه در کابین در هر زمان دلخواه معکوس کند.

سیستم خنک کننده هاروستر کیس A8000

  • رادیاتور (پکیج خنک کننده) در قسمت فوقانی هاروستر واقع شده است.
  • فشار مثبت در جعبه موتور.
  • صفحه ثابت ورود هوا با دهانه لولایی برای انجام عملیات تعمیرات و نگهدار.
  • فن با جهت چرخش معکوس شونده به صورت هیدرولیکی، برای از بین بردن آلودگی­ های جمع شده در صفحه ورودی هوا یا هسته­ های رادیاتور.
  • قابلیت تمیزکاری برنامه­ ریزی شده به صورت هر ۲۰ دقیقه یک بار با گزینه تغییر فرکانس و فعال­سازی توسط اپراتور در هر زمان.

ظرفیت خنک کنندگی مداوم:

  • از بین بردن بسیار کارآمد آلودگی­ ها.
  • زمان خاموشی کمتر به دلیل سیستم خود تمیز کن برنامه­ ریزی شده.

چاپر اکستریم جدید

با بهره­ وری بالاتر، خصوصاً در مزارع با عملکرد بالا

چاپر اکستریم امکان برداشت سریع­تر محصول در مزارع با عملکرد بالا را فراهم می­کند. نتیجه آن بهره ­وری بالاتر و مصرف سوخت پایین­ تر است (مصرف سوخت بر حسب لیتر به ازای هر تن نیشکر برداشت شده).

چاپر اکستریم در مقایسه با مدل­های قبلی، ۳۹% قدرت بیشتری عرضه می­کند، سرعت چاپر از ۱۰۸ دور در دقیقه به ۲۰۵ دور در دقیقه افزایش یافته و تنظیم طول تکه­ های خرد شده محصول از داخل کابین امکان­پذیر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *