ارتباط با ما 02155406037

گیربکس های دانا

زمان مطالعه: < 1 دقیقه گیربکس دانا اسپایسر کلارک TE27 و TE32این گیربکس ها مهمترین اجزای یک سیستم پیشرانه قدرتمند و کارآمد هستند که با اشغال فضای کمتر، عملکردی ساده همراه با راحتی بیشتر کاربر ارائه می دهند. گیربکس های کارآمد و بادوام TE27/TE32 اسپایسر راه حلی مناسب برای ماشین آلات ساختمانی، معادن زیرزمینی و ماشین آلات بارگیری کالا در ...

< 1 دقیقه
0 دیدگاه
مدیریت سایت
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

گیربکس دانا

اسپایسر کلارک TE27 و TE32این گیربکس ها مهمترین اجزای یک سیستم پیشرانه قدرتمند و کارآمد هستند که با اشغال فضای کمتر، عملکردی ساده همراه با راحتی بیشتر کاربر ارائه می دهند.

گیربکس های کارآمد و بادوام TE27/TE32 اسپایسر راه حلی مناسب برای ماشین آلات ساختمانی، معادن زیرزمینی و ماشین آلات بارگیری کالا در بنادر هستند که قدرتی برابر با ۳۳۰ تا ۴۰۰ اسب بخار فراهم می کنند.
گیربکس کلارک سری Spicer 32000
گیربکس دانا اسپایسر کلارک 32000سری قدرتمند و تست شده سیستم های انتقال قدرت ۳۲۰۰۰ دانا اسپایسر – کلارک(نسخه پیشین۲۸۰۰۰)، گشتاور بهینه ای را برای حمل بارهای سنگین و استفاده در معادن فراهم می کنند.

گیربکس های ۲۸۰۰۰/۳۲۰۰۰ اسپایسر برای کارهای سنگین طراحی شده اند و قادرند بطور موثر با تمامی ماشین آلات سنگین تطبیق داده شوند.از همین رو به طور گسترده ای در لودرهای متوسط، کامیون های معادن زیرزمینی و دریل های حفاری معادن مورد استفاده قرار می گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *